Tema: Re: Vilniaus projektai. ?algirio - Gele?inio Vilko - Ukmerg?spertvarkos
Autorius: KEdas
Data: 2017-04-21 13:08:49
2017.04.21 12:58, Sail rašė:
> O ko tu tikiesi sitoj diskusijoj?
Tikiuosi siūlomų pakeitimų aptarimo.

> Tipo is cia esanciu gali kas nors ka nors pakeisti?

Taip, gali. Tereikia nueiti į PP svarstymą ir užduoti teisingus
klausimus. Aš ten turbūt neisiu, nes man ta gatvė neaktuali. Aktuali tik
tiek, kad nesilaikoma įstatymų ir tratinami pinigai, kurie galėtų būti
panaudoti naudingesniems projektams.

> Nu padarys kazkur eiline nesamone, tai juk ne pirma ir toli grazu ne
> paskutine.
Galėtų tapti paskutine, nes anksčiau tokie projektai apskritai nebuvo
aptariami su visuomene.
> Kazka realiai bandyti keisti gali tik tokie kaip tu, o pats gi matai kad cia
> esi unikumas. Kiti neturi tam nei laiko nei sveikatos nei motyvacijos.
> Taip kad beviltiskas reikalas.

Bet tai kam ant manęs važiuoti ŠIOJE temoje? Deja, tai panašiau į
įrodymą, kad tauta gali išsirinkti tik savęs vertą valdžią ir nieko
geriau. Tiesiog nėra iš ko rinktis.