Tema: Re:kur civiliokas gali gaut auto detaliu didmeninem ar artimoms jomkainomis?
Autorius: andzeja
Data: 2017-04-19 20:53:06
Eoltas kai buna akcijos sekmadieniais. Virs ~20 euru atveza
 dar.namo. autoplikis dar, jei esi is kauno.
na verta dar
 veidaknygei i kokius auto grupsus uzsiregistruoti, buna pavieniu
 prwkeiviu, kurie gerom kainom dalis stumdo. Esu pora sykiu
 pirkes, gaunasi pigiau, bet su grazinimu nezinia kaip butu, jei
 netiktu...

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/