Tema: Re: Techninis bardacioke
Autorius: SVYT
Data: 2017-04-19 22:02:59
Zmona nesiojasi, o masinoj guli kppija, kai as vienas vaziuoju tik
 kopija, kol kas pakako, gal todel, kad ne karto nestabde
 :)
Jei rimtai mane kelis kart yra anksciau isvis be dokumentu
 paleide, tai tikiuos kad kopijos pakaks. Ne tai atvaziuos zmona
 su taksi. Kokie 7 metai kaip nera manes stabde ir
 tikrine.

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----