Tema: Re: salmas?
Autorius: benamis
Data: 2017-04-19 10:54:57
Beabejo, bet jeigu blogu atsiliepimu daugiau negu apie firma kitoj gatves
pusej, tai galima daryti isvada. Beje, as skeptiskai vertinu tuos neigiamus
atsiliepimus, nes gana daznai ir pats klientas yra kaltas del susidariusios
situacijos, bet kai patiri ta savo kailiu, pradedi itiketi, kad dalis
neigiamu atsiliepimu nebus is pirsto lauzti...:)

"E.D"  wrote in message news:od74po$gkf$1@trimpas.omnitel.net...

Tik skaitant atsiliepimus apie bet ka, reikia turet omeny, kad
atsiliepimu apie gerus/sekmingus atvejus zmones nelabai linke rasyti. O
apie blogas patirtis - linke.