Tema: Re: kas čia registratoriais prekiavo?
Autorius: Arj
Data: 2017-04-18 13:45:22
"Dainiushas"  parašė naujienų news:od4pcr$gdb$1@trimpas.omnitel.net...

> bet tai brandas tai bent kažko gali tikėtis, su nebrandu dažai po pirmo
> skalbimo reikia eit pirkt vėl

Taip - daugeliu atveju tai brandas savotiska "kokybes kontroles" garantija.
Tuo paciu yra visa eile gaminiu, kur vakaru europoj eilinis sirpotirebas, LT
ar toliau I rytus - "brandas". Pvz addidas ir pan kasdieniniai drabuziai,
kurie ir neskirti buti kazkuo geresni uz kitus. btw, su dzinsais pas mane
priesinga patirtis - ilgiausia tarnaudavo neaiskus noname, o visi firminiai
uz brangiai - trumpai.

> čia lyginant su kuo jie šiknoj?

lyginant su android flagmanais. va kad ir palyginti nexus 5 su iphone 6s -
nexus pigesnis 3 kartus, isleistas 2 metais seniau, baterija didesne
(laikymo laikas panasus ar gal nexus geresnis), ekranas geresnis pas nexusa
(zenkliai), procesorius zenkliai greitesnis pas nexusa, atminties irgi
daugiau, dydis panasus. Jei ka - turiu abu.
Jei lygint laptopus tai ten isvis idomiu variantu buna. va kazkada
pazystamas pirko laptopa pagal specifikacija/ branda (samsung'as buvo).
Specifikacijos - aukstumoj, i7 cpu, belenkiek ram'o, hdd, korpusas su metalu
bla bla bla. Realybe - ekrane geltona nuo baltos spalvos imanoma tik
stipriai pasitengus, metalas korpuse labiau primena folija