Tema: Re: kur remontuot kondicionieriu?
Autorius: SVYT
Data: 2017-04-14 08:45:00
Pastebejau brangininkai megsta taip klausti, dazniausiai abejais
 atvejais buna brangu. Juolab pildyt nelabai ten skirtumas yra
 kiek, per maxai isvis nesaldys, o ir kaina pas juos nelabai nuo
 kiekio priklauso. Ozo 4 neblogi meistrai, pernai pildymas kainavo
 10 euru, nesvarbu nuo kiekio.

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----