Tema: Re: Naudotų lietų ratlankių pirkimas
Autorius: fenix@w
Data: 2017-04-13 11:47:20
> man žymiai mažiau skauda širdį atiduot +5eur, nei laukt +1 valandą ar
> išvis pizdint su visom padangom atgal ir važiuot kitą dieną.
> Ačiū, "taupiau" taip kažkada ir galiu pasakyt - NX.

pritariu. tik as pamatavau, kad mano darbo sanaudos paciam pasikeist
ratus nei vaziuot i vieta kur gerai is pirmo karto padarys yra menkos,
neuzdirbu as per valanda 20EUR. uzdirbciau daugiau - taip, darytu uz
mane. kita vertus, dar reikia turet omenyje, kad ir padangu saugojimas
kainuotu, tai is to 20EUR, pataps 30EUR, nes ta procedura krautis ratus
i odini salona uzpisanti (medziagini dar blogiau) o ratu keitimas paciam
man savotisko zavesio turi.