Tema: Re: Audi Q7 - kas nors naudojat?
Autorius: SVYT
Data: 2017-04-10 19:34:44
Todel, kad cia dauguma eiliniai zmones turintys eilines pajamas ir
 vazineja vidutinemis masinomis, o ne aukstuomenes burelis
 galintis leisti sau viska kas naujausia ir geriausia. Be brangios
 masinos yra daugybe kitu geru dalykeliu gyvenime, kuriems labiau
 verta skirt pinigus, nei moket lizingui ir caskonper menesi tiek
 kiek mano masina apskritai kainavo, ir komforto pakankamai, ir
 patikimumas neerzina.
Nu, tik rudys biski, bet taip ir turi but, vietoj sherlog jos,
 neaisku dar kas efektyviau saugo nuo vagystes ;)

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/