Tema: Re: Grandis
Autorius: fenix@w
Data: 2017-04-12 17:53:39
2017.04.12 17:49, Linas Petkevičius rašė:
> Daug - savoka plati. Nupirkus tukstanti skirtingu buteliu po 5
> eurus,gali buti, kad del tam tikru netiketu aplinkybiu (praktsikai
> loterija), 10 is ju pabrangs iki 50 euru. Bet tai neadaro tokio pirkimu
> kazkuo tai pagristu.

tai kodel pvz, kokiais 2020 susigalvos kazkas, kad 2016 derliaus vynas
kainuoja 100-200EUR, nors dabar jis tiek nekainuoja.
http://www.wine.com/V6/search/results.aspx?Ns=p_Special_Price|1&term=2016
vs
http://www.wine.com/V6/search/results.aspx?Ns=p_Special_Price|1&term=2011

tai cia investicija panasiai kaip i akcijas - is esmes tai zinai, kad
loterija, bet bendras trendas yra i virsu. paziurek, yra ir vynu indeksai.

mano asmenine nuomone, tai senas vynas yra senas vynas ir jo kaina turi
kristi, bet expertai susimasto kitaip.