Tema: Re: Q: AUDI A4 diagnozÄ—
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-04-07 17:52:49
Tai gali neaklint, jis nieko blogo nedaro jei veikia, t.y. užsidaro
sandariai kai turi užsidaryt. Tik kai jį patikrint buitiškai nėr kaip, o
objektyviai vertint pagal trauką ar užsidarė nesigauna, tai nusispjoviau.

Vakuumo žarnokai bent pas mane nuo alyvų jau virto į anglį, o kitas
didelis nesandarumas buvo prie stabdžių stiprintuvo - ten toks kaip
šarnyras vos judantis yra (tipo gal kad nenulūžtu nuo vibracijų?), tai
jį tiesiog apmozojau sandarikliu (kažkokiu juodu auto silikonu kurį
servise naudoja). Sunku paaiškint nematant, kai neprisimenu kur
tiksliai, meistras pirštu parodė :)