Tema: Re: Padangu sukimosi kryptis
Autorius: Lapinas
Data: 2017-04-06 20:48:45
2017-04-06 18:51, Ignas rašė:
> negirdejau dar teorijos del krypties kaitaliojimo reikalingumo...

Aš girdėjau. Ir chebra iš manualų buvo citatų pridėję.

Patirtis tokia, kad pastarąjį dešimtmetį sukimosi kryptis reikšmės
nebeturi. O bet tačiau kadangi esu senojo kirpimo žmogus, tai krypties
prisilaikau, bet... Kai kurių gamintojų padangos yra suprojektuotos
taip, kad susidėvėję "susimėtytų". Tai musiet dėl to ta legenda vis dar
gyva.

Iš kitos pusės, nėra jokių argumentų tolygiam dėvėjimuisi keičiant
kryptį, o ne tiltą ant kurio sumontuotos padangos. Taip kad poreikio
keisti kryptį nėra. O tai ką tu rašai apie murzius ir pabraukymą per
protektorių, tai yra gryna tiesa, o ne šamanizmas ir burtai: tikrai
tokiu būdu nesunkiai nustatoma buvusi riedėjimo kryptis.

Dar prisiminiau faktą iš patirties: servisas belekaip sukeitė ratus per
sezoninį keitimą ir nieko jiems nenutiko: dabar jau 6 sezonas jiems,
mėsos liko ~2mm bet vis dar gyvi.