Tema: Re: nepraejau technikines, sena dar galioja?
Autorius: giedriusf
Data: 2017-04-06 08:34:48
On Thu, 6 Apr 2017 08:22:05 +0300, Ignas <ignas@example.lt> wrote:

>aisku - tfu, tfu, tfu. bet sita beda man nezinoma ir nelabai suprantama,
>kiek ejau technikine, tiek pazaisdavo su atsuktuvu prie lempu ir
>sureguliuodavo sviesas be jokiu irasu ir prametimu...

Easy. e39 prie sviesu stendo pradejo aiskint "nu spindulys matau
geras, bet aparatas rodo sklaidos procenta per dideli, negerai pas
tave kazkas su lempom". xenon. po puses valandu gincu, atejo kazkoks
vyresnis. Vel 10 min ejo ratu ir ziurejo, kol galu gale sisip ne taip
sako nu tiek to, praleisim si karta nes geri mes. Po 2 metu variau ta
pacia masina - nei vieno zodzio del lempu negavau. Susitaise blet
pacios per 2 metus.