Tema: Re: Ivykis, Ergo VS Seesam
Autorius: Seniunas
Data: 2017-04-04 17:44:50
Linai, o kaip daroma tokiais atvejais, kai esu nukentėjęs, o "tyrimą atlieka policija", nes pas kaltininką kažkas susižeidė. Pas mane kasko nėra.

 Kaltininko draudimas įvertino žalą, bet sako kad nekompensuos anei per servisą galiu remontuotis pakol policija tyrimo neužbaigė. Sakė vidutiniškai 2 mėnesius policija "tiria".

Nu gerai, mano auto važiuoja, galiu naudotis su tam tikrais niuansais. Bet būna gi kur nevažiuoja mašina. Tai kaip su laikinu transportu tiems 2 mėnesiams, kas kompensuotų auto nuomą? :) Nes daba toks teisinis nihilizmas biškį gaunasi: visi vairuotojai draudimus turi, bet realiai yra policijos įkaitai tokiais atvejais. Ką motorinis biuras sako?

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/