Tema: Re: Golfa uzkuriau :)
Autorius: SVYT
Data: 2017-04-02 13:48:09
Nemoku matyt, man teko ir saibutes det po vamzdeliais, ir
 vamzdelius keist (geri deficitas), ten milziniskas spaudimas,
 kainpradeda leist sunku sustabdyt.
Aisku nieko baisaus, kad variklis truputi apvarvejes, prie smarves
 galima priprast :)
Mano busikuose poto miegot vairuotojams smarve
 trukdydavo, sutvarkau vienam po savaites kitam varva(sunkiasi).
 Nors Dafams furom maciau taip daro, nes kitaip ju nenuorinsi.
Aisku galima taip daryt, bet as patariu is savo patirties kuo
 maziau judint slykscius sujungimus, tik tiek, keiatas fleimas
 gavos.

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----