Tema: Re: motoristams
Autorius: Rrr
Data: 2017-03-24 13:15:44
Man kazkada senai mirksejo lempute. Po 2 dienu variklis dirbo kaip
malunsparnis, variklis pilnas drozliu, varikli teko keist. Kaip
supratau, turbut pameciau indekla. O to priezastis, ausinimo skystis
tepale del trukusios galvutes, buvo perkaitinta, tarpine pakeista, bet
nepadejo, galvutes matyt nepatikrino niekas. Na, kadangi masina buvo ne
mano, o tevo sena beveik neeksplotuojama, tai nesukau labai galvos. :)