Tema: Re: Po greičių dėžės remonto
Autorius: Kenis
Data: 2017-02-27 14:28:34
Man kažkada Mistubui (tik aišku ne Outlander) keitė sankabą, po ko pradėjo
neveikt cruise control, pasirodo po keitimo nebuvo atreguliavę sankabos
pėdalo normaliai ir išmynus bei atleidus sankabą, pedalas negrįždavo į
normalią pradinę padėtį, dėl to CC fiksuodavo, kad sankaba išminta ir
neįsijungdavo.