Tema: Re: Automagnetolos problemos su atmintim.
Autorius: Rrr
Data: 2017-02-27 14:20:22
Man atrodo jie cia specialiai taip daro, pas mane vienas is auksciausios
klases Alpine magu, pirktas gan nesenai, su visokiais BT, valdymu per
appsus is telefono ir kitais pribumbasais. Viskas issisaugo, iskyrus EQ.
Tragedija kazkokia. Juk cia magas, jau kas kas, bet sitie parametrai
turi issisaugoti. Nebutu taip abydna, jeigu neissisaugotu viskas, bet
visa kita - issisaugo... Tipo nepatinka, palikinek masinoj, pavogs, kita
nusipirksi. :)