Tema: Re: Darbastalis. Pora klausimø.
Autorius: autopagalba
Data: 2017-02-15 23:41:26
Ko tu prisiknisai prie tu darbastaliu? As is vis susikaliau
 darbastali is 10cm storio lentu, ant virsaus prisukau varstota.
 Po apacia pastumiau spintele su stalciais is senuku, gal uz
 100lt. Ir man px

Ka reikia, viska pasidarau. Stalciai stumdosi normaliai, irankiai
 telpa.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/