Tema: Re: padang? klausimai
Autorius: Duda
Data: 2017-02-10 15:38:49
pas mane europietis. Pirmu reikalu buvau pakabines istrizai, kabanacius
ratus tesuka. Tai jei ir yra tas LSD, tai jo sukabinimo procentas labai
nedidelis, bet gal to uztenka kad eigoje jis daugiau maziau abiem ratais
kabintu.

"kardanas"  parašė naujienų news:o7k1po$ug5$1@trimpas.omnitel.net...

Ec (butent europa) serijos visi outbackai turejo. Viena ausim girdejau, kad
jam parejus dirba kaip laisvas difas. Pabandysiu kada ledas/asfaltas. Pas
mane AT be vcd. Tepala keiciant reduktoriuje matosi viduriai.