Tema: Re: kelininkai lopinukai?
Autorius: ddd
Data: 2017-02-07 00:02:29
kelininkai patys sake kad kai pusto stengiasi nebarstyti, bet taciau kadangi
pranesa zenklu atsalima

tai vilniaus kelininkai pasirinko parstyma nors ir darosi kosi bet ta kose
vistiek kazkiek tirps,

"Vytautas"  parašė naujienų news:o7a9n3$7rm$1@trimpas.omnitel.net...

barsto blogai, nebarsto blogai. kada gi tiems lietuviams bus gerai