Tema: Re: Superb 125kW 4x4
Autorius: [mikro]
Data: 2017-02-02 18:05:52
nu tai as turiu 2012 nuo nulio lt visada pasonej mano buvusi. peremiau as su
170kkm. taip jau sutapo, kad man peremus nusipiso vienas myztukas, nu ir dar
po 15 - 20kkm nusipiso smagratis, katra atrestauravo ir toliau vaziuojam jau
virs 40kkm. daugiau problemu ir neislindo jei gerai pamenu... kazkas dar ten
buvo lb smulkaus, sudas kazkoks, bet ant smugio neatgaminu, beroc kad su ac,
bet kazkaip ten pigiai uz kelis eu susitvarke vasaros pradzioje ir nepamenu
net kas ten buvo...
mano 103kw dsg.

"spakainas"  wrote in message news:o6upcj$bd5$1@trimpas.omnitel.net...

Vienas čia turi nuo naujo pirktą 2011 gal. Važiuoja daug ir praktiškai
užmiesty. Virš 200k kažkiek prasuko, nu kaip ir zjb. Pasibaigus
garantijai kažką ten pakaboj ir pan. tvarkė, sumoj ~2k€ gal. O šiaip tai
važiavau kažkada, na visai neblogas trabis, imho. Variklis gal kiek
garsiai dirba, bet tikrai pakenčiamai. Patiko kad jis aukštesnius sūkius
mėgsta, turbo lago praktiškai nesijaučia. Ir sąnaudos džiugina.
Ilgalaikį kompas rodo gal 6.5 (bet kaip minėjau, daug užmiesčio).
Superbo pagrindinis bruožas - gale sėdintiems vietos belenkiek.
Sakyčiau, jei išvaizda nebaido, tai kaip ir visai neblogai turėtų būt.