Tema: Re: Toyota Corolla
Autorius: fenix@w
Data: 2017-01-31 14:56:22
2017.01.31 14:50, spakainas rašė:
> Tai blet, grįžtam prie tamstos nusistebėjimo, cituoju:
>
> "mazalitrazke C klases mechanika, 10L yra mazai???
> 9-3 AT 129kW, ~13L Vilniuj "

imant demeniu, kad buvo naudota kartas nuo karto uosvio corolla. ~2004m
1.6benzas.
1) man mieste vaziavo is _maziau_ nei 10L
2) auto senesne uz aptarinejama
3) auto kibiras totalus
4) auto pilna priestvaniniu sprendimu, kaip pvz mechanine gazo sklende

is to darau isvada, kad viena karta naujesne ir tikrai geriau
vaziuojanti corolla (draugai tokia turi) 1.6 su panasiai arkliu turi
isvaziuoti is 10L, nes kitu atveju tai toyotos regresas.

as nzn, gal mano vairavimo stilius kazkoks idomus, bet esu labiau prie
spaudzianciu, bet ne impulsyviu, nesmaugiu vien tam, kad viena auto
aplenkt ir uzlyst is priekio.