Tema: Re: patarimo del eismo ivykio
Autorius: st
Data: 2009-07-22 21:40:26
tai kaltininkas prisipazista ir sutinka. su juo viskas aisku. tai paskaites, ryt vaziuoju i ergo tada (kaltininko draudima). kazkaip dabar pazejau, dar jei ten franscizes minusuos, dar kazka, tai neuzsimsiu.
beje krize tiem kurie nedirba, tie kurie dirba, ieskot kur pigiau ar  sutaupyt kaip ir laiko neturi, kad neatsidurtu krizej :)

o kol kas, rodos, ergo siulo zeruti? kazkaip planuoju ten, nes arti darbo. man bele gerai sutvarkytu ir netampytu nervu, ramiai atsatytu i buvusia padeti.  Nors dar yra laiko atkalbeti nevaziuoti i zeruti :)
tai va, ryt is ryto lekiu i ergo, ziuresim kas bus.