Tema: Re: Laikrodis
Autorius: zhegonskas
Data: 2009-07-22 12:59:07
nors fyg znajet nezinau seiko/citizen/tissot kainu - bet puslapyje
viskas atrodo normaliai. tikejausi ten uz panasias kainas ir kitu
laikrodziu pamatyt, kaip e-bejui buna

kad lietuviai kainas fainas pasidare ciotkas tai cia jo - ypac
sveicarija ir zeneva - totalus kosmonautai.

moki 30% avansa, lauki... o kainos + 30%-40%. Matyt kad stoko nelaikyt
iskaiciuotas geziuko lektuvo bilietas iki vokietijos artimiausio
laikrodziu shopo :)