Tema: Re: Navigacija GoClever 3535. Kas naudojat?
Autorius: e-axis
Data: 2009-07-21 17:26:29
as irgi buvau paemes pabandymui GoClever su 3.5" ir su 4.3" ekranais,
modeliu nepamenu. Siaip viskas gal ir butu nieko iskyrus:
1.Gana daznai mieste pameta signala.Beje Vilniuje tai vietomis isvis
naudotis neimanoma, Kaune,Ukmergeje dar 1/2 bxxio.
2.Vieno is ju 12V (krovimo) laidas buvo brokuotas nuo pat pradziu. Laida
prie kistuko i gps prietaisa reikedavo gerokai pajudinti, palankstyti kad
pradetu veikti.
Reziumuojant su 4.3" ekranu gal ir pirkciau, su 3.5" tikrai ne. Lyginant su
brangesniais prietaisais sis atrodo beviltiskai.