Tema: Re: Defektacija po avarijos
Autorius: svyt
Data: 2017-01-13 17:56:58
Neypatingai, susitvarkaiasina ir reikalaujinis kaltininko
 atlygintinpatirta zala. Nedetalizuosiu kaip, nes nesu to dares,
 as kazkaip jau 15 metu nepakliunu i jokius autoivykiu su kazkuo,
 bet kazkodel neabejoju, kad mano patirta zala bus atlyginta, tam
 turiu jurista po ranka, tai ne mano sritis, nenoriu gilintis ir
 aiskintis, jau ne karta isitikinau kad nieko nera neimanomo, ir
 kas ka paipalioja, nieko nereiskia.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----