2.0 t traukt man prdeda tik nuo 3000 ir kuo daugiau suku tuo staigiau lupa.. Tik kW kiek daugiau ir programa ne gamyklinė t On 2016.12.27 13:30, fenix@w wrote: > 2016.12.27 12:14, alias rašė: >> ok, teoriškai saab'as pusė velnio, bet tik teoriškai. nes praktiškai tai >> mesiu žmonos kozyrį ir pasakysiu, kad 9-3 universalo šikna yra negražus >> nesusipratimas, o sedanas mums iš principo netinka ;]] >> >> bet papasakok daugiau pliusų ir minusų apie jų eksploataciją. >> > > pliusai: kasko nereikia, ekonomiskas pagal mano vaziavima (labiau > sportininkas), traukia nuo zemu apsuku, jei tiksliai tai turba uzpucia > nuo 1550rpm, civiliniam vaziavimui idealiai tinka, daug pasirinkimo su > kozha-rozha, apsukos kreiseriniu greiciu pvz 120 yra tik apie 2800rpm, > matomumas geras, sedynes ir sedejimo padetis geros probleminei nugarai, > varikliai benzai siaip neprobleminiai, turbos neproblemines, prosvaisa > pakankama, as esu 187, gale vietos uztenka tokio pat ugio zmogui, pas > mane liukko nera, tai ir lubu uztenka. variklio kompas pakanakmai daug > kvykia, is pradziu galvojau, kad trukumas, bet ilgainiui visokie mulkus > gedimai gan neblogai raportuojami, pradedant perdegusiomis lemputemis, > baigiant "gearbox failure" (realiai buvo holo daviklis parejes), kas is > karto motyvuoja gaudyt problemas. daug detaliu nuo opel (pvz filtrai > visokie ir pan.), vzaziuokle ir vairavimas tai gan smagus. ne bmw, bet > man asmeniskai smagumo teikia. dar pliusas, kad pvz 2007m uz 5k EUR saab > iseina padorus, o uz tiek piningu su atitinkama traukos, smagumo, > komforto ir bendro TCO nebaisiai yra alternatyvu. > > minusai: iki 2007m salonai traska, saab originalios detales brangesnes > uz tas kur nuo opel, vaziuokle per kieta, po 2007 sako minkstesne, > automatine deze aisin, tai ne pati geriausia patogumo prasme, 5 pavaros > tik, bet sako ir negriuna baisiai, traukos nuo 3500-4000rpm nebelieka > (pas mane 129kw versija), mieste nebaisiai ekonomiskas, bet jei lyginans > su 110kw 2,0 accord AT, tai ekonomiskesnis, garso izoliacijos nuo kelio > galetu buti daugiau, nors uz bet kuri ne premium japona tai geriau, > diagnostika tik su tech2, kuri ne kiekvienas garazas turi, vaziuokle ne > pati stipriausia, ten kur opel vectra palikta (prieki lyg), tai silpniau > laiko. nuvertejimas nekazka, egzotika vienok, specializuoti srotai > vilniuj yra realiai 2, tai jei riekia probleminio mazgo - pigiai > neprasisuksi, jie zino kas ir po kiek, provincijoj turesi ieskot. > > bendrai paemus - accord 2005m butu siek tiek geresne mashina, tik jie > brangesni 30-50%, nera tokie ergonomiski, ekonomiski ir patogus. >