Tema: Re: patarkit: benzas su automatu uz +/- 9k
Autorius: Signalizacija
Data: 2016-12-28 07:08:49
2.0 t traukt man prdeda tik nuo 3000 ir kuo daugiau suku tuo staigiau 
lupa.. Tik kW kiek daugiau ir programa ne gamyklinė

  t On 2016.12.27 13:30, fenix@w wrote:
> 2016.12.27 12:14, alias rašė:
>> ok, teoriškai saab'as pusė velnio, bet tik teoriškai. nes praktiškai tai
>> mesiu žmonos kozyrį ir pasakysiu, kad 9-3 universalo šikna yra negražus
>> nesusipratimas, o sedanas mums iš principo netinka ;]]
>>
>> bet papasakok daugiau pliusų ir minusų apie jų eksploataciją.
>>
>
> pliusai: kasko nereikia, ekonomiskas pagal mano vaziavima (labiau
> sportininkas), traukia nuo zemu apsuku, jei tiksliai tai turba uzpucia
> nuo 1550rpm, civiliniam vaziavimui idealiai tinka, daug pasirinkimo su
> kozha-rozha, apsukos kreiseriniu greiciu pvz 120 yra tik apie 2800rpm,
> matomumas geras, sedynes  ir sedejimo padetis geros probleminei nugarai,
> varikliai benzai siaip neprobleminiai, turbos neproblemines, prosvaisa
> pakankama, as esu 187, gale vietos uztenka tokio pat ugio zmogui, pas
> mane liukko nera, tai ir lubu uztenka. variklio kompas pakanakmai daug
> kvykia, is pradziu galvojau, kad trukumas, bet ilgainiui visokie mulkus
> gedimai gan neblogai raportuojami, pradedant perdegusiomis lemputemis,
> baigiant "gearbox failure" (realiai buvo holo daviklis parejes), kas is
> karto motyvuoja gaudyt problemas. daug detaliu nuo opel (pvz filtrai
> visokie ir pan.), vzaziuokle ir vairavimas tai gan smagus. ne bmw, bet
> man asmeniskai smagumo teikia. dar pliusas, kad pvz 2007m uz 5k EUR saab
> iseina padorus, o uz tiek piningu su atitinkama traukos, smagumo,
> komforto ir bendro TCO nebaisiai yra alternatyvu.
>
> minusai: iki 2007m salonai traska, saab originalios detales brangesnes
> uz tas kur nuo opel, vaziuokle per kieta, po 2007 sako minkstesne,
> automatine deze aisin, tai ne pati geriausia patogumo prasme, 5 pavaros
> tik, bet sako ir negriuna baisiai, traukos nuo 3500-4000rpm nebelieka
> (pas mane 129kw versija), mieste nebaisiai ekonomiskas, bet jei lyginans
> su 110kw 2,0 accord AT, tai ekonomiskesnis, garso izoliacijos nuo kelio
> galetu buti daugiau, nors uz bet kuri ne premium japona tai geriau,
> diagnostika tik su tech2, kuri ne kiekvienas garazas turi, vaziuokle ne
> pati stipriausia, ten kur opel vectra palikta (prieki lyg), tai silpniau
> laiko. nuvertejimas nekazka, egzotika vienok, specializuoti srotai
> vilniuj yra realiai 2, tai jei riekia probleminio mazgo - pigiai
> neprasisuksi, jie zino kas ir po kiek, provincijoj turesi ieskot.
>
> bendrai paemus - accord 2005m butu siek tiek geresne mashina, tik jie
> brangesni 30-50%, nera tokie ergonomiski, ekonomiski ir patogus.
>