Mazda bus supuvus ir perpuvus, daugiau nieko apie jas nezinau. Focusas tokiu metu yra naudojamas nuo 0. Yra (buvo) visokiu uzpisanciu bedu kaip leidzianti vairo kolonele (liga ju, restauruojama), pusiau veikiantis vairo stiprintuvvas, uziantis reduktorius. Vienas is idomiausiu momentu - tai kai ima leisti lietaus vandeni pro apiplovimo purkstuka ir vanduo bega ant zvakiu kol jas uzsemia nx ir pastebi tik tada kai ima trukcioti ir nikuja nesupranti kas darosi. Ir tai visiems trims Focusams kurie "ant akiu" vienodai, beveik vienu metu. Visumoj remontuojasi nesunkiai ir nebrangiai. Labai "elastingas" variklis, smagu kai nereikia daznai drocint pavartu ir gali stabiliai ir uztikrintai greiteti nors ir 5 pavara nuo 50 km/h. Kaip darbinis arkliukas mieste i/is darbo labai OK, tolimesnems kelionems - koNforto truksta. Rudija ne per baisiai, bet rudija. "nezinomas" <nera@nebus.net> wrote in message news:o3k3j4$tap$1@trimpas.omnitel.net... > Mazda 6 vs Ford Focus, abi ~2005, kuria rinktumeteis neziurint i salono > vidu....abieju kiek keistoki, kiek zinau abi masinos is loterijos serijos > arba gali but neuzmusamos arba gest pastoviai, kalba apie benzus ir benzus > dujas only, kokios ligos kamuoja masiniukus kiek atsistoja einamieji > remontai? > P.S. ziurint i kebulo grozi ...tai mazda grazesne >