Tema: Re: Renault Scenic
Autorius: Pluss
Data: 2009-07-21 21:53:50
Nu su tuo imobilaizeriu teks atsargiai elgtis, saugoti rakteli (nors
atsargini dar viena turiu), ir nedauzyti masinos sipriai :)

Man tai kitas klausimas iskilo: kaip man paziuret ka rodo tas barto
kompiuteris ? Ten ta valytuvu rankele, kaip supratau, reik spausti i
vidu ? As ja spaudiu, bet kaip tai niekas nesispaudzia ten, lyg tais
nera knopkes ten. Ar gal jis kur kitur isijungia?
Mat kai pirkau, i sita "pibumbasa" nepaziurejau, nei klausiau, net
nepaziurejau ar buvo paminetas skelbime. Tik parsivares ja pradejau
ziureti ka ji turi ko ne :)