Tema: Re: Faromas Vuilniuj +/-
Autorius: Donce
Data: 2009-07-21 07:48:55
man pas juos restauruota trauke atlaike apei metus, po to keiciau i nauja :)
suvedima dariau is naujo :)
siaip dar buvau jiem patikejes pakeist man tepalo radiatoriu, tai kai keite
isiminejo lempa, sugebejo kazkur nutraukti priesrukinio laida, dabar galu
nerandu, o anie atsakomybes nepriisime, mol ne ju bedos jie i priesrukinius
nelindo.... ten gal vienintelis kuris ismano savo darba tai modestas, kaina
pas ji is austesniuju bet ismano ka daro, visi kiti murziai kuriems neverta
duot nieko daryt. siaip traukes keicia jis pats.

--
Doncikas