Tema: Re: Autoradio + iPod'as
Autorius: finito
Data: 2009-07-20 09:50:16
Tokiu metu masina turetu buti gamykliskai palikta galimybe pasijungti
isorinius prietaisus pvz per AUX-IN. Jei 3.5mm lizdas nera isvestas i prieki
panelio, reiskias, kazkur i gamyklines radijos uzpakali turetu buti imanoma
pajungti kabeli ir pajungima isvesti kur nors i patogia vieta (pvz pas mane
Saab 9-3 SS).

Siulyciau pirmiausia pasiklausti firminiame Mazdos servise ka jie pasiulys,
o jei kaina netenkins, ieskoti internetiniu sprendimu :)