Tema: Re: Pagrindinio diržo keitimas P807
Autorius: Tomas
Data: 2016-05-23 17:39:19
Skiriasi. 2,2 nerasi lengvai, jeigu rasi - nezhinai ka radai. Kaina apie 300-400 eu.
Remontuot - 1 purkshtukas 100 eu, ishrovimas, tvarkymas - lyg irgi netoli to, x4. Galva tvarkyt - nuo kokiu 200, dar kitos detales, darbas, mielociai.
O 2,0 - teisingai, 100 eu ir pilni shrotai, ir niekas ten neluzhta, del ko ir siulau.