Tema: Re: ot: chodovar alus
Autorius: Korke
Data: 2009-07-17 22:49:41
su salyga, kad cia pavaret reklama, tai sian bebimbinedamas po norfa-baze pajamiau, sviesaus ir tamsaus....
mano muset kreivu skonio receptoriu nuomone: sviesus tai truputi smarkiau prigazuotas rinkushkiu miezinis, o tamsus tai nezinau, man taip perdegintas kazkoks skonis, nedaaugau dar iki tokio matyt