Tema: Re: kaip vaziuot i Kroatija?
Autorius: RaR
Data: 2016-04-01 16:38:56
Čia netgi ne vien taupumas. Pvz. važiavom į miestelį netoli Zadaro nuo
Mikulovo prie Čekijos-Austrijos sienos. Tai laiko buvo sočiai,
neskubėdami atsikėlėme, papusryčiavome ir per Slovėnijos keliukus
pravažiuoti buvo vienas malonumas, nes autostrada atsibosta ir
praktiškai nematai šalies pro kuria pravažiuoji. Gailiuosi tik kad
tuomet nevažiavau ir iki pat tikslo nemokamais Kroatijos keliais - laiko
pilnai pakako. Kaip vėliau pamačiau, tie nemokami keliai visai geri,
gali sustoti kokio vietinio vyno ar sūrio, daržovių nusipirkti, o
mokamais iki soties prisivažinėjome kai reikėjo skubėti. Man važiavimas
nežinomu keliu yra atostogų dalis, o jeigu tikslas tik kuo greičiau
nuvykti į tašką, tai tada galima svarstyti ir alternatyvias transporto
priemones.