Tema: Re: Kas sugede?
Autorius: svyt
Data: 2016-03-17 14:50:09
Jei geras termostatas termomova negali atsaldyt variklio, kitaip
 vaziuojant dideliu greiciu atsaltu, nes irgi vejas stipriai
 pucia. Gali trukti skyscio. Siaip tai nekreipciau demesio kad jis
 tik tiek stringa, vasara tai privalumas :) pas mane tas pats
 dabar tai ziema kiek vesoka uzmiesciu vaziuot, bet vel, kiek cia
 liko, tausojasi termomova nes reciau jungtis reikia.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/