Tema: Re: Stopxam ant vilniaus
Autorius: Vytenis P.
Data: 2016-02-11 07:39:08
> Kiek begalvociau neikertu kur galejau susimauti, tikejausi gal kas
> is cia zino apie sia akcija atrakcija idant surasciau savo
> nusikaltimo vizaline medziaga

Netaikau asmeniškai tamstai, bet žmogus, linkęs viešai pasiverkt dėl
tokios "skriaudos", net pastatęs mašiną ant įvažiavimo, jei ten dar užlenkus
veidrodžius galima pravažiuot, visada skaitys, kad jis padarė viską labai
teisingai ;) Pastatęs mašiną su mirksinčia avarine vidury gatvės taip pat net
nepagalvoja, kad čia kažkas gali būti blogai - "aš juk labai trumpam". Tai
savoje situacijoje (nebūtinai, kaip aprašytos) gal taip pat tiesiog
nepastebėjai nieko blogo.
Nebent kas vaikams davė tais lipdukais pasižaist

p.s. čia, kaip ir koduotės rašant nepasirinkt teisingos - o kas gi nuo to
pasikeis...