Tema: Re: Kaunas - Bukovel (Ukraina)
Autorius: svyt
Data: 2016-01-26 09:35:37
Ten iki cernigovo rytu ukraina, ir mes jiem faifai su stukom euru
 kiseneje. Ir as jiems buvau "priputes" svarbu iskart siust toli,
 pasiulyt paciam papust ir jokiu kysiu. O cia, dave nelegaliai
 kysius ir ieko teisybes per ambasada, idiotas,kitaip nepavadinsi,
 arba spresk legaliai (iskart i narkologini ir teismas) arba
 kysiais problema.Isvis pas mus seniau ir i rytus nuo musu,
jei
 pasiulai oficialiai forminti viskas baigiasi ispejimais 90 proc
 atveju.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----