Tema: Re: ar leist padirbt ant laisvu pries pajudant?
Autorius: AurimasB
Data: 2016-01-23 21:16:41
na pakankamai dabartinė mano 2011 hdi 2.0 užkūrus šaltą būna 1050 kazkas
paskui nukrenta iki 850, tas pats astra dti, vojageris pakyla iki 1200
šaltas.. kiek pastebėjau visos šiek tiek apsukas esant didesniam - pakelia..

"LabaiNespauda"  wrote in message news:n8064c$a5r$1@trimpas.omnitel.net...

Tavo dabartinė, tai 89 m. bulka?
Šeip, tik užvedus ir prie -20C tie patys sūkiai.