Tema: Re: apie rudis
Autorius: VNO
Data: 2009-07-15 10:03:22
normaus kebulininkai padaro be problemu.

dangtis galinis kiek kainuoja?

man su golfu, pries n metu buvo panasi situacija - ilenkiau toje vietoje kur stiklas.
Stiklas aisku isduzo, kito neidesi, nes kreiva.

ispjove, ivirino kita dali, sutvarke labai kokybiskai.

Po to dar du metus vazinejau ir nieko neislindo.

nezinau ar tai apsimoka daryti dabar ir kas tai gali daryti, jei aplamai imanoma su tavo masina.

VNO