Tema: Re: ACIU uz info
Autorius: Vasaris
Data: 2009-07-13 22:56:08
Tai jei kaip rašo p. zhaibas aukščiau, įprastu atveju kainuoja 49 Lt., tai
ant vieno pažymėjimo keitimo gaunasi 4 Lt. Žmogui kaip ir px. (na neaišku
kas bus po 6-18 mėn. bet tarkime), o aš turėjau omenyje, kad valstybė turbūt
ant e-paslaugų portalo/integravimo/bla bla išleido kokius tarkime 500'000
Lt. Kiek tikėtina, kad per protingą laiko tarpą, tarkime per verslui
priimtiną atsipirkimo periodą tarkime kokius 5 metus, bus pakeista 125K
pažymėjimų e-būdu, jei jų galiojimo laikas neribotas/10 metų? C'mon, c'mon,
laikas vėl paskelbti būtų naujieną, kad išleidžiama pažymėjimų EU versija-3
(rodosi būtent šitas versijos numeris) ir visi turi greitai-greitai
pasikeist! ;-)