Tema: Re: fejai automobilis
Autorius: E=MC^2
Data: 2009-07-13 09:52:53
Na variantas. iskaitant tai kad turiu I gen. crv, kur vaziuokle kaip cveko.
tai dziugina labai kai visas gumas sarnyrus ir kitoki sh pakloji 400 lt ir
po to jau vaziuoji kaip su nauja mashina, del puvimo jau pastebejau. bet
kita vertus kempas garaziuki dar guli, galima ishmokti vitinti :)
Garso izoliacija ne problema. padeda po taku iklotas papildomas luoksnis
apsildinto linoliaumo :)

--
E=MC^2