Tema: Re: Casco klausimelis...
Autorius: zhaltas
Data: 2009-07-12 22:44:18
Valdzia, o kaip standartineje casco sutartyje, jei man pvz nupizdija mageli is masinos, tai sumoka uz stikla ir uz standartini orginaliai einanti mageli? arba ratus najama - sumoka uz orginaliai einancius ratus toj komplektacijoj?
kapotas pvz karbonas, ateinu ryte -pyst nera, tai aisku xuj kam irodysiu kad jis kainuoja 1200svaru?

jei brangiau nei standartas turiu papildomai isivertint ir apsidraust, ar kaip?