Tema: Re: PSA EOLYS FAP/DPF
Autorius: AurimasBar
Data: 2015-12-18 10:26:12
pakaitiniam 207 peugeota 2011m 1.4hdi 50kw mačiau skydelyje lemputę kazkokia
su katalizatorium, pas mane c5 2.0 hdi 120kw tokios nėra, kazž kas žino kas
ten per katalizatorius, ar irgi sus kysčiu? kolkas 40kkm (viso 115) proto
neknisa

"Exo"  parašė naujienų news:n50efk$31h$1@trimpas.omnitel.net...

True, ale kai to nežinodamas susiduri vidurį autostrados su šita klaida, tai
taip linksma nebūna :)

exo

"E.D"  wrote in message news:n50e9u$2t5$1@trimpas.omnitel.net...

Na, bent kazkaip demesi save atkreipia. Blogiau butu, jei parodytu
klaida po daugelio bandymu regeneruot DPF ir kai jis uzkimstas
negrazinamai...

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/