Tema: Re: Parking deives susirinko, net zalia girele linko...
Autorius: KEdas
Data: 2015-11-14 17:01:01
Kam tu man tai sakai? Jei tu pats neversi policijos „dirbėti“, tai
tikrai niekas nesikeis. Negi sunku nusiųsti kelias nuotraukas epolicijon
su prierašu, koks straipsnis pažeistas? Jie, tikėtina, patys to
straipsnio dar nerado.
Panašiai juk buvo su „A“ juostų reidais ir fotografavimu. Kol
neužverčiau nuotraukomis nuo  Ukmergės kalno, tol patiems policininkams
nedašuto, kad ir jie gali taip pat padirbėti.