Tema: Re: nutekinti st. diskai + kaladeles
Autorius: Dainiushas
Data: 2009-07-11 13:55:22
taip. Leidzhiamas stebules mushimas 0.05mm, vazhiuojant tiek tikrai nejausi.
O ant disko per 1-2kkm ishdyla "duobe" ir pradeda musht. Tada nutekini,
laimingas ishvazhiuoji......1-2kkm ir vel. Tada nusiperki naujus diskus,
galvoji, nu dabar tai jau tikrai bus gerai. 1-2kkm - ir vel huinia. Ypach
jauchiasi, jei dar pakaboj kas netvarkoj. Tada laimingo atsitiktinumo deka
pradeda kaukt guolis, kuri, pasirodo, shudarankiai  buvo  blogai ideje,
pasikeiti ana ir net netekinus disko mushimas pamazhu ishnyksta......

--
Dainius