Tema: Re: Philips lampachkos
Autorius: svyt
Data: 2009-07-07 10:27:26
Nu kai as 99 proc vazineju mieste ir 70 proc diena, tai skirtumas kurios
sviecia nelabai aktualu, anksciau turedavau komplektuka 100w kurias sukdavau
jei budavo planuojama isvyka i uzmiesti, pasikeist 5 minutes, o paskui daug
komfortiskiau vaziuot,  nu dabar kai signaturoj plasmasines lempos (viduje
pirmas stikliukas plastikinis atrodo, ir taip pageltes nuo temperaturos) tai
kist karstesnes lempas nesigauna.

--
vyt/ /e 36 318 tds caravan.