Tema: Re: Akumo krovimas
Autorius: svyt
Data: 2009-07-04 12:51:08
kol pakarautas akumas, jei akumas tuscias del dideles apkrovos nebebus tu
14V, ir siaip per daug jei ant akumo 14V. Ir kam ta kancia- geriau tada gal
geriau adapteri i 220 ir pakroveja, pakraus greiciau, masinoj akumas greit
kraunamas tik kol visai nusedes, apie 20 min iki kokiu 50 proc. paskui
krovimas labai sumazeja. Su pakroveju uztektu keliu val. iki 80 proc talpos.
--
vyt/ /e 36 318 tds caravan.