Tema: Re: rekomendacijos kirviui
Autorius: Splitas
Data: 2009-07-03 10:26:07
kitu nezinau, bet ikurtuvem chebra padovanojo fiskars kirvi ir lopeta
sniegui. lopeta tai kaip lopeta, gal patvarumu tik pasizymes ateityje, bet
kirvis - uber alles... malku skaldes esu pakankamai, tai su situ  miela
malonu dirbt.
Dabar kaip meskepio diena buna, tai stipriosios lyties sveciai i eile
rikiuojasi malku kapot saslykinei, kad malonuma apturet, iki degtuku
pliauskas suvaro...