Tema: Re: help : del draudimo ismokos ...
Autorius: 3brolis
Data: 2009-07-01 15:13:20
jei butu kas i gala pataike be abejo vezciau tvarkyt ,. nes kai nupirkau ,
pardavimui kazkas buvo padares galini  buferi , tai  zieema kazkur
atsiremiau ir sutrupejo kampas  .. tai daba butu priverte keist ir daryt
normaliai ,  bet kai galas patrupejes tebunie ir priekis ne ledas ...
masina yra transporto priemone ,.. o ne  pasirodymo objektas :)  .. o kiek
dazymas buferio ir jei seis laikais lipdo  ,pas mane 10 cm juosta trukus ir
dar mazo  apskritimo  formos trukimas  patvarkyt kainuoja   ?