Tema: Re: Centravimo ziedai?
Autorius: Vasaris
Data: 2009-07-01 11:08:53
"Driven" <driven@antaniskiai.lt> wrote in message
news:h2eutl$lsm$1@trimpas.omnitel.net...
> Centravimo ziedai buvo jau su auto. Bet pvz. skardinukai tvirciau
> prisideda prisikinejant varztus. Tai gal sakau ten centrine skyle per
> didele.

Uždėjus ratą be varžtų, jis turi prie ašies priglusti bemaž idealiai. Jei
taip nėra - turbūt tavo centravimo žiedas netinkamas. Bet aš tau siūlau
pasižiūrėt sistemiškai, iš eilės, o ne pradėti nuo antro galo...

> Ratlankiai ir paziuros tiesus. Nedauzyti. Nedazyti.

Tai ar pats žiūrėjai, ar ratlankistai žiūrėjo. Nes iš akies gali atrodyti
vienai, ypač jei uždėta padanga. O uždėjus ant suktuvo, matosi jau visai
kitaip. Pats mačiau prieš remontą ir po.

> Na tarkim jei ratlankis kiausinio formos, tai gali vibracija buti tik prie
> 60?

Manau, kad tai visišai nenuspėjama ir gali būti bet kaip. Vibracijos
atsiranda rezonuojant, o kur bus rezonansinis pikas, priklauso nuo visos
sistemos, pradedant ratu, baigiant ta vieta, kuria jauti vibravimą -
kėbulu/sėdyne/vairu.

Aš pirma žiūrėčiau padangas, tada ratlankį, o tik tada knisčiausi pie visko
kitko iš eilės.